24 Şubat 2017 Cuma

Goley Efsane Çarlar 2017

Goley Efsane Çarlar 2017


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere goley bedava çar vereceğiz. Çarlarımızın hepsi yüzde yüz çalışıyor, Ve bazı arkadaşlarımız çarlar çalışmıyor. Diyorlar ve yorum bölümünde küfürlü içerikli yorumlar atıyorlar ve bizde onları spamlayıp. birdaha sitemize giremiyorlar. Ama sizden ricam var lütfen küfürlü yorum atmayın. Güzel bir yorumla güzel çara sahip olabilirsiniz sizde. Herneyse Goley Efsane Çarları yazmaya başlıyalım. İyi oyunlar :)


Id: kankam63
Şifre: 123456

Id: Mokoko65
Şifre: nesrin

Id:  varvarvar
Şifre: varvarvar

Id: dosya
Şifre: 123456789

Id: justdoıt
Şifre: max12145

Id: 156489Atacan
Şifre: mayk211

Id: drone32
Şifre: leonardo999

Id: maxown
Şifre: deadısland

Id: tutututu21
Şifre: tututut21

Id: bayjack
Şifre: maxtaw

Id: lordmegatron
Şifre: transformers

Id: crystalmarl
Şifre: crystal

Id: etzesty
Şifre: devir2007

Id: 10larefsane
Şifre: TersRuzgar

Id: loloops
Şifre: meksikanbbq

Id: lamore
Şifre: italyanpiçleri

Id: onlar edebişovalye
Şifre: sonsüvari

Id: şifresizbaşkan21
Şifre: ankabey

Id: dubaiy
Şifre: 124562



9 yorum

abi herkes kapmış da admin bi çar verirmisin? :D

Kolay gelsin.BEdava ÇAr Verebilirmsiniz BEN çar alamadım

Murat Gör: Kardeşim Yarın Saat 11.30'da Çar Paylaşınca Sizlere Çar Verecem. İyi Akşamlar :-b (y)
#Editör

Unknown: Merhaba Kardeşim Yarın Saat 11.30'da Çar Paylaşınca Sizlere Çar Verecem. İyi Akşamlar :-b (y)
#Editör

çar alamdım bana özelden nakitli efsolu olsun lütfen allah ne kalbinizde varsa versin

abi bana süper ve efsanevili çar verirmsn

abi bana süper ve efsölu çar verirmsn he bide jp li

abi
lütfen bana çar ver


EmoticonEmoticon