4 Mart 2017 Cumartesi

Wolfteam Kaydol 2017, Wolfteam Hesap Aç 2017

Wolfteam Kaydol 2017, Wolfteam Hesap Aç 2017

Wolfteam Kaydol 2017, Wolfteam Üye ol 2017

Merhaba arkadaşlar bugün wolfteam kayıt nasıl olunur göstereceğiz. Biliyorsunuzki wolfteam en çok oynanılan online oyun arasındadır ve popüler. Oyunu oynamk için hesap olması lazım, Ama ben size bugün hesap açma yöntemini gösterecğim. Hemn wolfteama nasıl kayıt olunur başlıyalım.


Öncelikle www.Joygame.com Web Site Adresine Gidiyoruz.

Gittikten Sonra Sağ Üst Köşede Üye Ol, Üye Girişi Butonu Var.  Üye Ol Butonuna Basıyoruz. Bastıktan sonra üç şart çıkar karşınıza. Öncelikle kullanıcı adı iste. kullanıcı adı kendinize özgün olması lazım başaka wolfteam üyelerine ait olmaması lazım. ikinci adım ise şifre ister şifrenizi istediğiniz gibi olabillir. Ve en önemlisi ise E-posta adresi ister e-posta adresi olması şart, Çünkü hesabınızın şifresini veya çarınızın çalınmaması için kendinize özgün olmamlıdır. Ve ben robot değilim diye bir buton çıkar orda ise kelime çıkar veya fotoğraf çıkar o adımda yapıp hemen çarınız açılır. ve son adım ise sol üst köşede pc oyunları var. pc oyunları butonuna basıyoruz bastıktan sonra wolfteam butonuna basıp sıfırdan yeni bir wolfteam hesabı alıyorsunuz.

Makalemizi Beğendiyseniz. Wolfteama Üye Olduysanız Güzel Bir yorum atabillirsiniz. iyi oyunlar


2 yorum

Merhaba ben de wolfteam kaydol için çar istiyorum. Bana bedava wolfteam hesap verir misiniz. wolfteam kaydol dedim buraya geldim

Sağol Kaydoldum Admin (y):-b

b-(

(y)

x-)

(h


EmoticonEmoticon